۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

انقلاب در کشورهای عربی و واکنش متناقض جمهوری اسلامی

امریکا و اروپایی ها چه کار باید بکنند تا حاکمان ایران راضی شوند کسی نمیداند!!! در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون وزیر امور خارجه وقت امریکا از ایران بخاطر دخالت در امورداخلی ایران در وقایع 28 مرداد 1332 عذر خواهی کرد و البته کسی که عذر خواهی میکند احتمالا در صدد جبران نیز بر خواهد امد ولی همین اقای خامنه ای امد و گفت خجا لت هم نمیکشند و فقط میگویند ببخشید.!!!
امروزه هم در مورد وقایع لیبی اقایان با ان دستگاه عریض و طویل کارشان شده اینکه بعد از پخش هر خبری در مورد وقایع لیبی به یکباره سراغ امریکا بروند و بگویند علیرغم این همه جنایت حاکم لیبی در حق مردم خود, امریکا و غرب هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند.خلاصه کلام انها اینکه امریکا و غرب راضی به این جنایات هستند.
و اما همزمان با وحشی گری حکومت لیبی در سرکوب مردم خود واعتراض شدید امریکا و غرب به این موضوع و سخنان وزیر خارجه امریکا مبنی بر اینکه هیچ گزینه ای در پشتیبانی از مردم لیبی مردود نیست به یکباره موضع ملایان حاکم تغییر کرد و بوق های تبلیغاتی حکومت در چرخشی 180 درجه معترض شدند که امریکا میخواهد به لیبی حمله نظامی کند و صد البته هدفش نه کمک به مردم بلکه قبضه کردن چاهای نفت ان کشور است.
باید گفت تبارک الله احسن الخالقین !!!! ازدست این حاکمان چند شخصیتی که امورات مردم ایران در دست انها افتاده است اینها تکلیفشان با خودشان هم معلوم نیست!!!
بی اختیار به یاد داستان ملا وخرش می افتم و مردم نادان ان زمانهای دور. با این تفاوت که در این زمانه جای مردم با ملا عوض شده است.حال باید نشست و دید که تا روزی که اینها مجبور به ترک کرسیهای قدرت شوند چند چهره دیگر از خود به نمایش میگذارند که بی شک اخرین انها گریه وزاری و طلب بخشش از پیشگاه مردم ایرا ن خواهد بود .ولی شاید ان روز دیگر برای ان کار بسیار دیر شده باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر